0 producten (€ 0,00)

Wanneer u een product wilt kopen in onze webshop hebben wij uw adresgegevens nodig om het product te kunnen verzenden. Uw adresgegevens worden hierbij opgeslagen zodat deze bij een volgende aankoop niet opnieuw hoeven te worden opgegeven. Wij benadrukken dat uw gegevens alleen voor eigen administratie worden gebruikt en nooit aan derden zullen worden verstrekt.

Nadat u zich heeft geregistreerd op de website kunt u inloggen door gebruik te maken van uw e-mail adres en het door u gekozen wachtwoord. Als u uw wachtwoord vergeten bent kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen.
U kunt uw persoonlijke gegevens wijzigen in uw account. Hier kunt u tevens de status van uw orders bekijken.

Het bestellen van een product op de site is heel eenvoudig. Als u een product gevonden heeft kunt u dit direct bestellen door een aantal in te voeren en op "plaats in winkelwagen" te klikken, het product komt dan in de winkelwagen terecht.
U kunt ook eerst meer informatie over het product bekijken door op "meer informatie" te klikken.
U gaat naar uw winkelmandje door op de knop "Winkelmandje"  rechts bovenin te klikken, hier krijgt u een overzicht van de door u geselecteerde producten.
Wanneer u door wilt gaan met de bestelling klikt u op "verder". Indien u nog niet was ingelogd wordt u gevraagd dit nu te doen. In het volgende scherm kunt u controleren of uw gegevens nog correct zijn en kunt u deze zonodig wijzigen.
Door op "volgende" te klikken komt u in het laatste scherm waar u de betalingsmethode selecteert en het totaalbedrag te zien krijgt. Wanneer u op "afrekenen" klikt wordt uw bestelling definitief geplaatst.


Uw bestelling wordt standaard bezorgd door TNT. De verzendkosten die wij aan u doorberekenen zijn € 4,95 voor verzending in Nederland en € 9,95 voor verzending in België. Tenzij u uw bestelling onder rembours wenst te ontvangen; de kosten daarvoor bedragen €13,95 (alleen in Nederland mogelijk). De TNT zal, indien er niemand op het bezorgadres aanwezig is, proberen het pakket bij de buren af te geven. Mochten zij eveneens niet aanwezig zijn, dan zal een tweede bezorgpoging plaatsvinden. Mocht ook deze niet slagen, dan kunt u uw pakket op het dichtstbijzijnde postkantoor afhalen. 

Wij streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren. Indien wij uw betaling ontvangen óf u besteld op rekening/rembours, ontvangt u normaliter de volgende dag of eventueel de dag erop uw bestelling in huis/op kantoor. Voor producten die besteld moeten worden kan een langere levertijd gelden. Echter dankzij dagelijkse leveringen van fabrikanten en distributeurs kunnen we korte levertijden garanderen.


Er zijn 4 manieren om uw betaling te voldoen:
- Per overschrijving: U kunt het te betalen bedrag inclusief de verzendkosten voldoen door dit vooraf over te schrijven op de bankrekening van PrinterABC. Zodra de betaling is ontvangen zal de bestelling naar u toe worden gezonden.
- Onder rembours: U voldoet het te betalen bedrag contant bij aflevering aan de chauffeur. Hiervoor rekenen wij naast de verzendkosten à €4,95 extra rembourskosten à €8,95
- Per iDeal: iDeal is een betaalstandaard voor veilige en directe betalingen op internet.
- Op rekening: Zakelijke klanten bieden wij de mogelijkheid om op rekening betalen. Neem voor meer informatie contact op met de afdeling verkoop:
verkoop@printerabc.nl. De eerste aankoop dient altijd per overschrijving of onder rembours betaald te worden.



U kunt uw bestelling gedurende een termijn van 14 dagen na levering (de wettelijke afkoelingsperiode) zonder opgaaf van rede in de originele verpakking retourneren. Gelieve ons hiervan eerst per email op de hoogte te stellen. Reeds betaalde bedragen zullen binnen 20 dagen na ontvangst van de retourzending door ons worden teruggeboekt minus de verzendkosten.


Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking en raadpleeg ook de handleiding van uw printer voor eventuele probleemoplossingen.

Als er een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit aan ons zo snel mogelijk kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voor een probleemoplossing. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij altijd een oplossing voorstellen.



Suggesties:
Wij waarderen het zeer indien u suggesties of opmerkingen heeft en staan open voor al uw aanbevelingen. Deze kunt u mailen naar suggesties@printerabc.nl.

Suggesties:
Wij waarderen het zeer indien u suggesties of opmerkingen heeft en staan open voor al uw aanbevelingen. Deze kunt u mailen naar suggesties@printerabc.nl.

 

Klachten:
Heeft u een klacht over onze service dan kunt u zich richten tot de Support afdeling via klachten@printerabc.nl. U ontvangt in de regel binnen 1 werkdag, doch uiterlijk 2 werkdagen, een reactie op uw klacht.

Mocht u niet tevreden zijn met de afhandeling dan kunt u zich ook schriftelijk wenden tot de directie. Hierop wordt binnen 14 dagen gereageerd. Het adres is:
PrinterABC
T.a.v. Directie
Rietveldstraat 8
8013 RW Zwolle